Bila dengar jer perkataan ninja, apa yang menerjah minda adalah pahlawan yg menyusur dengan tanpa pengetahuan orang, dapat meloloskan diri dan juga mempunyai senjata yang unik! Itu apa yang kita faham dan hadam dengan seni mempertahankan diri daripada bumi matahari terbit itu. Ya sama juga dan boleh dikaitkan juga dengan keadaan sekeliling.

Bila kita meletakkan diri kita didalam keadaan abang ninja itu ya disitu kita boleh katakan "diam itu bijak". Masih relevankah istilah itu digunakan? Hmm, aku boleh cakap sometimes. Tidak semestinya diam itu bijak dan kadang-kadang ia boleh juga menjadi sebaliknya.

Tetapi orang sekarang semakin pandai. Zaman dah berubah dunia dah maju. Senyap pon salah, buka mulut pon salah, bising sangat lagi lah salahkan. Apa-apa pon fikir dulu sebelum berkata sesuatu, sebelum orang kata kita "kata dulang paku serpih, kata orang dia yang lebih". Tak bestkan?

Buat masa sekrang ni AR sedang prepare untuk this coming 'BIG' photoshoot session. InsyAllah jika tiada aral melintang, selepas brainstorming dan sessi ini akan berjalan smoothly tidak lama lagi. Semoga setiap perjalanan diberkati olehNya amin.