Berbicara tentang cantik, ramai yang kata Dato' Siti tu cantik dan ada pula yang mengatakan Siti takdalah cantik mana pon, cantik lagi auntie yang jual kuih pakai barang kemas berlapis depan Petronas tu. Persoalan cantik kah atau tidak, ianya terlalu subjective. Sesungguhnya yang cantik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari kita.

Didalam sebuah karya seni pulak cantik itu terlalu luas untuk diperkatakan. Kalau si abang A cakap tak cantik, tapi Abang B pulak cakap cantik gile, sapa yang betul dan sapa pulak yang salah? Apa yang penting, sesuatu pekerjaan tu hendaklah dibuat dengan hati yang tulus lagi ikhlas, disamping berbekalkan dengan niat yang bersih. (tapi kalau hati da kotor, kite buat bersih pon die cakap busuk).

Pulangnya aku dari KL ituari membawakan 'buah tangan' hasil kerjasama between AR dan The Magical Touch Ian Sham dan juga Beauty & The Beads. Ini adalah kolaborasi kali kedua kami ye dan orangnye cantik-cantik jadi hasil kerjanya juga begitu (bodek :p).

Seperti yang telah di cakapkan awal tadi, tak kira dengan sapa kite bekerja jika ikhlas dan niat bersih, insyAllah kerja diberkati dan hasilnye juga memuaskan hati, walaupun tidak semua dapat dipuaskan hatinya, tapi sekurang-kurangnya tidak sia-sia kulit sawo matang ini bertukar menjadi hijau mengangkat barang peralatan.

Thanks to Diana kerana sudi berkolaborasi dan kerjasama yang diberi juga ye mantap ehem. Untuk pengetahuan anda Diana adalah pemenang "Pencarian Cover Girl EH! 2009". Dan ini antara yang sempat kami paparkan. Nantikan kemunculan koleksi gambar yang laen pada entry akan datang. Clue : Pakai shampoo Sunsilk tak? (more pics)