WOW!! bestnya demam. Dah 2 hari aku terperuk dalam bilik pasal demam. Makan obat pastu aku tidur, bangun makan ubat pastu aku tidur balik. Fuh, bukan hilangkan sakit menambahkan sakit lagik ada.

Demam last yang aku kena bulan June yang lepas. 4 bulan lepas?? Tiba-tiba aku terfikir kenapa masa aku kecik-kecik dulu selalu sangat kena demam ni bila da besar, setahun paling kuat pon kena demam 3 kali.

Hmm aku perhati diri aku, dalam masa sedekad yang lepas ni macam-macam da berubah, yang berkemungkinan atas beberapa faktor, seperti pergaulan, keadaan sekeliling. Tidak tahu samada perubahan positif atau sebaliknya. Hmm pengalaman guru terbaik.

Antaranya seperti :-
1. Setiap kali aku mandi aku mesti shampoo, aku xboleh kalau tak shampoo sehari rasa macam rimas.

2. Sebelum aku masuk rokok dalam mulut aku tiup dulu filter rokok tu, ape motif aku pon tak tau.

3. Aku boleh layan 3 DVD sekali gus aku pon tak tau kenape.

4. Aku boleh tengok cerita yang sama 2 3 kali. Nanti mula la aku fikir "camne die buat citer ni?"

5. Tahun ni rekod, aku dah pandai makan ikan pari.

6. Percubaan makan telur untuk sekian kalinya gagal. (aku tak pernah makan telur)

7. Penyakit alaf baru stress ya stress selalu datang menyinggah.

8. Dah setahun (mungkin lebih) bercuti minum teh.

9. Masih menggunakan Photoshop CS2 walaupun sekarang Photoshop dah keluar sampai CS4.

10. Mempunyai 10 pasang (mungkin lebih) koleksi kasut. Pasal nanti boleh matchkan dengan baju yang aku pakai (uuhhhh dah macam cikgu B.I.)

11. Takde satu pon dalam koleksi DVD aku cerita hantu.

12. Suka makan lada jeruk.

13. Masih tidak boleh menolak pulut, tak kire ah lemang ke, pulut cawan ke, pulut kuning ke, pulut panggang ke.

14. Dikatakan sangat cerewet. Cerewet? Ya, itulah yang menjadikan diri aku sekarang.

Yerp. Ini antara perkara-perkara yang aku perasan berlaku kat diri aku dalam masa 2 3 tahun kebelakangan ini. At least, aku mengenal diri aku ini dan menyedari apa yang berubah. InsyAllah untuk masa akan datang mungkin akan berubah untuk perkara yang lebih baik dan positive. Who knows? Ahah..Peace yaw!!